درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 223782
تعداد مطالب : 86
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

آيکـُن هاي ِ دختره

منبع : خدمات وبلاگ نویسان جوان          www.bahar22.com رفتن به بالای صفحه

<-PollName->

<-PollItems->

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

بهترین
اول بهترين باش بعد اولين




پس چرا هیشکی دیگه نظر نمیزاره

اشکالام کجاست؟(کجا رو خراب کردم)

چی کار کنم بهتر بشه حتمأ بگین.ممنون

gol roz8

عاشقتونم.



نظرات شما عزیزان:

ی گ ان ه
ساعت20:56---22 ارديبهشت 1392
سلام چراوبتوبه روزنمیکنیپاسخ:خب شاید کردم آخه یه وب تازه زدم www.eshghebuluri.blogfa.com خوشحال میشم اگه به اینم سر بزنی مر30

f@rzin
ساعت15:28---16 آذر 1391
روز دانشجو روز بی سوادان مدعی سواد
روز آینده سوزان مملکت ساز روز عاشقین فارغ روز بی پولین روز همیشه گرسنگان روز دانشجو مبارک


mohadeseh.m
ساعت17:28---18 آبان 1391
سلام رضا جان اپ خوبی بود تازه قالبتم خوبتر شده اشکالی نداری عزیز فقط میدونی چیه چون مدرسه هس عده ی کمی وقت زیادی دارن مثلا خود من هر از گاهی به اینترنت سر میزنم پس خودتو ناراحت نکن خودت مگه به من نظر میاری
اولا........................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 22 مهر 1391برچسب:, :: 15:10 ::  نويسنده : Reza